­

GALERIJA

  • logo doživi 2A

“DoŽivi Osijek ” na donjogradskoj tržnici

Osječki vrtićarci vozili su se danas tramvajem i taksijem te kupovali na osječkoj donjogradskoj tržnici. Riječ je o projektu “Doživi Osijek 2 “, čiji je cilj edukacija djece o gradskom prijevozu, zdravoj prehrani, turističkim znamenitostima grada, sportu i originalnim osječkim proizvodima.

Nakon prvog proljetnog uspješnog projekta „Doživi Osijek“ Tržnice Osijek nastavile su edukaciju i promociju grada Osijeka na osječkim tržnicama za naše najmlađe sugrađane. Naime, Dječji vrtići, GPP, Grad Osijek, Meggle, NK Osijek, Osječki taxi, Tržnica, Turistička zajednica, Unikom i Žito u razdoblju od 09. do 11. svibnja osmislili su poseban program edukacije djece o gradskom prijevozu, zdravoj prehrani, turističkim znamenitostima grada, sportu i izvornim osječkim proizvodima, a slogan je događanja “Upoznaj, zavoli, živi Osijek!”

Replika najstarijeg električnog tramvaja ovoga je puta bila na  tržnici u osječkom Donjem gradu uz poseban program brojnih sponzora, a posjetitelji su stigli iz  dječjih vrtića „Bambi“ Podravlje, “Ribica“ Sarvaš te „Mak I“.

Početak aktivnosti je na tramvajskoj stanici Tvrđa gdje vrtićarci ulaze u tramvaj. Slijedi vožnja tramvajem od Tvrđe, pored mosta, remize, bolnice i kampusa do donjogradske tržnice. Na tržnici se dijele zadaci, a najbolji natjecatelji osvajaju nagrade sponzora. HRT Link

  • IMG_5014

DoŽivi Osijek – mali kupci sa zekom na tržnici

  • kupina

Ljekovita zdravica u čast Proizvoda hrvatskog seljaka

U četvrtak 7. srpnja na glavnoj osječkoj tržnici (od 9 do 12 sati) eko-tim Zelenog četvrtka ponudit će ljekovitu zdravicu od ekološki uzgojenih kupinama u čast članova Certificirane seljačke tržnice koji na tržnicama u Osijeku prodaju vlastite poljoprivredne proizvode.

Certifikat o prodaji vlastitih poljoprivrednih proizvoda i prerađevinama na certificiranim seljačkim tržnicama dodjeljuje se svake godine sukladno pravilima i odlukama Udruge Hrvatskih Tržnica. Ove godine takav certifikat dobilo je 84 obiteljska poljoprivredna gospodasrtva koja svoje proizvode nude na osječkim tržnicama. U Hrvatskoj je takav certifikat dobilo oko 600 OPG-a koji svoje proizvode nude u 13 hrvatskih gradova.

Cilj projekta odnosno programa Proizvodi hrvatskog sela je afirmiranje izvornih proizvoda hrvatskog sela i podrška malim obiteljskim gospodarstvima. Kupci na osječkim tržnicama lako će učiti njhovu ponudu: osim istaknutog certifikata, prepoznat će ih po žutoj zaštitnoj odjeći s logom proizvodi hrvatskog sela. Osječka se Tržnica može pohvaliti izvrsnom suradnjom sa svojim komitentima koji su prihvatili inicijativu svjesni da na taj način dodaju najveću vrijednost svojim proizvodima – povjerenje potrošača.

  • Certificirana seljačka tržnica

Certificirana seljačka tržnica

  • phoca_thumb_l_003

Zeleni četvrtak 03.04.2014.

  • phoca_thumb_l_00009

Zeleni četvrtak 27.03.2014.